srf stock turns 1 lakh into 59 lakh rupees in 10 years investors get 5805 percent return


शेयर बाजार में निवेश करने वालों को हमेशा एक्सपर्ट सलाह देते हैं कि अगर फांडमेंटल देखकर किसी स्टॉक पर दांव खेला है तो हाई रिटर्न के लिए इंतजार करना चाहिए। কানি বার দাধা জাতা है কিয়া বারা জাতা জাতা है কে ক্র্যা বার পির্যান জাত্যাতা हैন ক্য়্যাক বার্র জান ক্র্ত কাতে है। SRF is one of them. The company’s shares have a return of 5,805 percent. That is, 10 years ago, someone bet 1 lakh rupees on this company and his return increased to 59 lakh rupees.

Year by year, how did the company’s share price increase?

On September 19, 2012, the company’s share price was 45.42 rupees. जोकी बाब बद्धकर 2682.05 के लेवल पर है है है. बीते 6 महीनेकेदशनs पदददददददशनशनशनशनशनें क तो के के की की की की की की की की की की को को को को मिली मिली को को मिली मिली है को को मिली मिली. At the same time, साल 2022 में अभतक SRF ने को को देटर को 11.13 के सेंट दिया है. एक साल के प्रभाष्ट की अगर बात करेन तो कमनी के शेरोन में 25.70 के टेजी के टेजी को मिली है. Let me tell you, on January 1, 1999, the company’s share price was only 2.09 rupees.

यह भी लेखेंः 41% का रेटन एक में में में, इस जिज्ञान निस्वेस्क ने भी भी मुल्टिवागर सक्टक पर के हेला बार्डा डाउन

What is the company doing?

SRF Limited is engaged in the business of Fluorochemical, Specialty Chemical, Films Packaging, Technical Textile. The company has a presence in 75 countries including India. Countries like Thailand, South Africa and Hungary are also included. Let me tell you, the company’s market cap is 77,159.38 crore rupees.

(Disclaimer: This investment is not a recommendation. Investments in the stock market are subject to risks and consult your advisor before investing.)



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published.